zondag 7 april 2013

Opendag in de "opkamer" en meer...



 Zo na een hele tijd weer een berichtje van mijn kant.

Na een hele lange verbouwing heb ik weer zin in een gezellige opendag in de "opkamer".
Dus mocht je lekker tussen de brocante willen snuffelen, kom gezellig langs op zondag 21 April van 10-16.00 uur.
Ik heb weer veel mooie spullen kunnen vinden de afgelopen tijd ,en in de keuken staat altijd koffie en thee met wat lekkers klaar.





 Ondertussen worden hier de laatste klussen gedaan,gisteren heb ik de trap geschilderd,hij is wit geworden.
Maar toen de jongens dat zagen kreeg ik veel commentaar, het grijs vonden ze veel mooier!!
Dus ik ben er over aan het nadenken om de trede nog een lik grijs te geven maar dan veel lichter dan hij was.De trapleuning word nog wel wit.




 
 Mochten jullie het leuk vinden ben ik ook actief op FB 

Of die van Fort Lapin 
 





Ik wens jullie een hele fijne week, en misschien tot ziens !

Lieve groet Peet






11 opmerkingen:

  1. Wat is je trap mooi geworden en die spijlen, helemaal mijn ding! Is het niet een idee om alleen de bovenkant van de teerden lichtgrijs te maken? Of is al het schilderwerk al klaar?

    Leuk weer even iets van jou te horen op je blog

    Geniet van de dag
    Lieve groet,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen meis!
    Fijn dat jullie nu met de laatste klussen bezig zijn...ben natuurlijk razend benieuwd, en het staat al in de agenda...gaan zeker komen hoor!...al moet ik met de rolstoel, of komen kruipen, en gezien hoe ik nu ook ineens heel erge pijn in mijn heup heb(net terug van de dokter) is die kans zeer waarschijnlijk...maar komen zal ik...ha,ha!
    Vond ook altijd de grijze leuning, en treden al mooi staan hoor, maar alleen de leuning grijs, staat ook mooi?? of idd een lichtere grijs tint op de treden? ben benieuwd wat het wordt!

    Een mooie dag, groetjes aan je mannen, en tot gauw!
    Liefs en groetjes, Mar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat m'n reactie geplaatst is op 00.28 uur, maar je snapt wel dat de dokter rond die tijd geen spreekuur had hé, het is hier nu toch echt 09.32 uur...ha,ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel eerlijk gezegd, vind ik die grijze treden ook wel heel mooi hoor. Vooral die plekken die wat afgesleten zijn.
    Maar ja, die zijn nu toch al weg hihi....

    Succes verder.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je trap is prachtig geworden! Wij moeten die klus nog klaren. Ik denk dat het grijs ook praktischer is ivm het minder besmettelijke ervan. Je trapspijltjes zijn een lust voor het oog, geweldig!
    Jammer, dat het voor ons toch te ver weg is, anders waren we zeker langs gekomen. Maar, wie weet, plannen we gewoon eens een dagje jullie kant uit, gezellig!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk zeg peet..je trap is een plaatje..en grijs was inderdaad ook mooi..wie weet komen we wel weer langs..leuk
    grtjes hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je trap is prachtig geworden, Petra! Die spijlen maken het echt iets bijzonders!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige trap, wij moeten de trap ook nog schilderen we wachten op mooi weer.

    Fijne week groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geworden ik moet er vandaag aan geloven! veel schilderwerk in ons nieuwe huis!
    Maar ja dan heb je ook wat!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige trap met die sierlijke spijlen erlangs! Misschien moeten ze eerst even een paar dagen wennen en blijkt dan dat wit toch best mooi is ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Peet, tsja ik vond je trap met de grijze (beetje afgesleten) treden heel erg mooi, maar nu hij wit is, is ie nog steeds erg mooi
    kan niet zeggen wat ik nu echt mooier vind, bij jullie past het allebei
    die spijltjes ben ik helemaal weg van, geweldig !
    nou vecht het maar gezellig uit met de jongens :-) jullie komen er vast uit
    Groetjes Yvon

    Ps. zou graag willen komen, maar weet niet of het lukt met Bram

    BeantwoordenVerwijderen